خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

با خودم حرف می زنم

دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

سوال:

پس کی کربلا می طلبدم؟

جواب:

هر وقت کربلا را طلبیدی...

سوال:

کی کربلایی می شوم؟

جواب:

آن گاه که کرب و بلایی شدی...



+ :((

+از سری مکالمات نیمه شب های من با خودم

نظرات  (۹)

۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۲ انسان نیازمند
ایشالا میری کربلایی
پاسخ:
امید داریم به خدا
عالی
پاسخ:
هذه من فضل ربّی
نمی تونم برگردم درک کن...
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کلی خندیدم بهت
مشکلت با بلاگه یا برا تنوع رفتی؟
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۰:۲۲ مهندس بهشت
واقعا باید طلب کنه با اینکه امسال یه جورایی جور بود که اربعین کربلا باشم ولی باز یه اتفاقی گند زد نشد
پاسخ:
اوهوم
:))
از وقتی اومدی اینجا اصن متوجه آپ شدنت نمیشم و دیر میرسم :((
پاسخ:
شما بیا دیرم اومدی عیب نداره
اتفاقا نگران بودم چرا پیدات نی
:))
:(((
پاسخ:
:))
نصف قضیه با دونستن احوال خودت حله
کاش یه بار قسمت بشه برم کربلا
پاسخ:
ان شاءالله
:))
ان شالله هر چه سریعتر کرب و بلایی میشی تا کربلایی بشی و کربلا بطلبت و بری پابوس آقا پای پیاده هم که شد چه بهتر
+ قسمت همه آرزومنداش
پاسخ:
ممنون
ان شاءالله
قسمت شما:))
۱۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۰ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
خداقوتـــ
عیدتون مبارکـــ
امام باقر (ع) :چون روز رستاخیز شود ندا دهنده‏ اى فریاد برآورد: کجایند بردباران؟ پس گروهى از مردم بایستند پس آنگاه ندا دهنده ‏اى ندا دهد: کجایند تحمل ‏کنندگان؟ پس گروهى از مردم به پا خیزند. عرض کردم [راوى‏]: فدایت گردم بردباران و تحمل‏ کنندگان چه کسانى هستند؟ پس امام علیه السّلام فرمود: بردباران بر انجام واجبات و تحمل‏ کنندگان بر دورى از گناهان.
بهــ روزیمــ و منتظر قدوم سبزتان
التماس دعا
یازهراکربـــ بلا ان شاءالله
پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین:))
سر زدیم
ممنون خبر دادی
حاجت روا محتاجم
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی