خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

سیب زمینی

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ

میاد داخل..


(با جیغ گفته میشه)

-اینا چیه گرفتی؟

به اینا میگی سیب زمینی؟


(با شرمندگی و کمی ترس)

+خب مگه سیب زمینی خوب چه شکلیه؟


(از قیافش خندم می گیره)

-شبیه تو...


و می زنم زیر خنده...



+از سری مکالمات من با خودم :))

۹۳/۰۷/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۸)

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۰ مردی بنام شقایق ...
سلام

فکر کردم دیالوگ یه خانومه با شوهرش!!!

خیلی شبیهه واقعا!

+
ینی آدم از بهشت هم میوه بگیره بیاره خونه ها آخرش زنش میگه اینا چی چیه گرفتی؟!!!
پاسخ:
سلام

خب ذهن خلاقه منه دیگه :))

تازه جای بچه  و مامان
بچه و بابا
خانواده باهم
خودم و خدا
من و پلیس راهنمایی رانندگی
من و مغازه دار
و....
هم حرف میزنم ولی نمینویسم
شاید از این به بعد نوشتمشون...


+
بعضی خانوما رو هم خدا آفریده قااااااااااااااااااااااااانع
خدا نصیب همه آرزومندان کنه
دیوانه شدی رفت :))
پاسخ:
بسی موتوچکرم
دختر به این تنبلی نوبره والا
خب پاشو یه چیزی بخووووور !
پاسخ:
دارم سیب زمینی سرخ میکنم 
خووووووووووووووو
قرار بوده سوپ بپزن برام دیزی پختن اونم یادشون رفته اطلاع بدن 
زیر گازو روشن کنم کامل بپزه
:((
نه به دل نگیرید اون بیکار نبودن یه تیکه بود به خودم!
اون خدایای تهش هم همینطور

هـــــــــــــی ...

پاسخ:
شما که گشنت نی
هی نداره عالم سیری

سیب زمینی O_o
پاسخ:
بی بی چرا این شکلی؟؟
سیب زمینیه دیگه
خخخخخخخ
خوب من که بی کار نیستم،کلی کار دیگه دارم انجام میدم همزمان !!!
دیر دیر کامنت میذارم
البته شاید هم عیب از بلاگ باشه !!!
ما که این وسط هر چی عیب و ایراد بود گذاشتیم روش اینم یکیش !!!

خدایـــــــــــــــــــــــــــــــآ !!
پاسخ:
الان من بیکارم آیا؟؟؟
یه جوون مجرد که مامانش یادش رفته بهش بگه اومد زیر دیزی رو روشن کنه که بپزه
اونم گشنه بعد یه روز پر مشغله در حال سرخ کردن سیب زمینی برای زدن به بدن
بیکار محسوب میشه آیا؟؟؟
نه نمیشه، من در کلمه نمی گنجم
خخخخخ

پاسخ:
بابا وسعتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چقدر دیر دیر کامنتات میاد
اینجا شکلک ندارهههههه ؟؟!؟!!!!!
پاسخ:
نه اینم یکی از عیباشه
می تونی توصیف کنی شکلتو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی