خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

"صحبت کردن" یک هنر است...

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

اگر قبول کنیم نصف یک رابطه رو تشکیل میده

پس موظفیم هنرمند باشیم...

چرا؟

تا اعصاب طرف مقابل رو داغون ننماییم...

نصف دیگر رابطه هم گوش دادن هست

اونم هنر می خواد...

چرا؟

تا سوء تفاهم الکی ایجاد نکنیم

و

تصمیم نادرست نگیریم...


+الان واضحه اعصابم خورده یا اعلام کنم؟؟؟

۹۳/۰۷/۱۵
پاک باخته

نظرات  (۱۰)

۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۵:۰۲ مردی بنام شقایق ...
نه واضح نیست!

یکم برفکیه...
پاسخ:
رسما اعلام کردم
بازم واضح نی؟؟

خخخخ
:))
باشه

الان متنبه شدم بابت همه ی مجهول بودن های سابقم :)))))
پاسخ:
آفرین
:)))))
اونجوری که خودمم رکورددارم هستم
به انضمام اینکه همین الانش چند تا وب تو دستم دارم که همونا رو هم تقریبا با این وضعیت جدیدم دارم به ورطه ی فراموشی میسپارم !

نه وبم نصفه کاره نیست.حالا شاید با اون آدرس یه روز اومدم وبتون.شاید از رو نوشته هام بتونید منو بشناسید،شایدم نه :))))
پاسخ:
حالا چرا قایم باشک بازی؟
خودت خودتو معرفی کن دیگه:))
خودمم دلم میخواست به دور از همه چیز بنویسم
واسه همین سوت و کور بودنش رو دوست داشتم
ولی یه بار نوشته هامو حذف کردم و وقتی پشیمون شدم دوباره همون چند تا پست رو گذاشتم تا شروع کنم که بازم نشد :)
طلسسسم شده گویا :)
پاسخ:
خخخخخخخخخ
عیبی نداره
منم وب نصفه کاره زیاد دارم
شاید 5 تا
شاید بیشتر
+الان واضحه اعصابم خورده یا اعلام کنم؟؟؟

++ من این حالتو داشته باشم فقط با مشت و لگد می تونم اعلام کنم فک کردم شمام مث منید ^_^
پاسخ:
نه
من؟
آروم 
متین
پاک باخته
گل
میام اینجا پیش بچه ها حالم خوب میشه
توام گلی ها بی بی جان
من مدتها قبل تو بلاگ یه وب زدم و ...
ولی نمیدونم چی شد،یعنی ادامه دار نشد  :)
پاسخ:
محیطش به گرمی بلاگفا نیس
بلاگفا خاکیه 
بی آلایشه
آدرس داشت آیا؟
:))
چند تا نفس عمیق بکشین

منم این روزها حال اعصابم خوب نیست ...

از بلاگ راضی هستین ؟؟
پاسخ:
بدک نیست
بلاگفا رو بیشتر دوس دارم
ولی اینجا امکاناتش بیشتر
یعنی الان هر کی کامنت بده میره زیر مشت و لگد؟
پس من کامنت نمی دم :|
با اجازه
پاسخ:
من کی اینو گفتم بی بی؟
۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۵ انسان نیازمند
معلوم و مبرهن.
لا حرفی ست
پاسخ:
آورین 
وب قشنگی داری عزیزم
پاسخ:
شکرا جزیلا
خخخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی