خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

برای جا مانده های اربعین (ثابت تا 30 مهر ماه)

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ق.ظ

این سایت هم برای پیاده روی اربعین ثبت نام می کنه:


                            راهیان کربلا


رفقا تا 30 مهر برای ثبت نامش مهلت دارید...


اگر اسمتون در نیومده تو قرعه کشی؛ اینجا ثبت نام کنید...



+بچه ها تا محرم می تونم براتون قالباتونو محرمی کنم

تا حدی که از دستم بر بیاد

+التماس دعا

+این پست تا 30 ام مهر ثابت میمونه

+این سایت قرعه کشی نداره مستقیم تماس می گیرید با مسئول ثبت نام

+کربلایی شدید منو یادتون نره

+امروز خانواده اعلام کردن باشه بعدا برو؛ دعا کنید راضی شن و شرایط خودش جور شه

نظرات  (۴۴)

۲۷ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۹ نیوشا خانوم
مرسی که همیشه حضور داری توی وبم و میخونی و نظر میدی + مرسی بابت پست + ان شاء الله درست میشه
پاسخ:
خواهش نیوشا بانو

بازم خواهش

دعا کنید
آمین
حتما یادم میمونه :)
پاسخ:
ممنون
:)) چرا گریه میکنی حالا :))

میخوای صوتی کنیم آموزش رو :)) ؟؟؟
پاسخ:
آرههههههههههههه
ولی نمیشه
همین که نوشتم رو بخون
مثلا
جانمسان ==> janm san
این حرکه نداره که
پاسخ:
نمیشه
گررررررررررررررریه
نع نداره :))

همه ی حرفها که نباید حرکه دار باشه :))
پاسخ:
خب پس چجوری تلفظ کنم؟
خب بهش ابراز علاقه میشه بعد میگه یعنی چی ؟ جواب میگیره .... یـه ابراز علاقه بود :) این خودش لذت بخشه :)

همین مدلی که نوشتم خونده میشه بدون حرکه و چیزی :)
پاسخ:
یعنی َ ُِ نداره؟؟؟
مگه میشه
خخخخخخخخخخخخخخ
الان شما اینا رو تلفظ میکنی و میگی خودش جالب میشه،یـه لهجه ی جالب داری با بیان اینا :))

خواهش :)
پاسخ:
تلفظاشو باید تو گوگل سرچ کنم
خو همسر ترک نباشه، همین که گاهی با یـه زبون دیه ابراز علاقه کنی همسر خودش لذت میبره

تو شوق پرواز یادتونه عباس هی میگفت بالام جان؟ اونم کلمه ی خوبیه :))
پاسخ:
عاشق بالام جانم

وقتی نمی فهمه از چی لذت میبره دقیقا؟؟؟
گوناه داری :)) سعی میکنم حتما فقط باید بگی راجع به چی بذارم واست خو

من اولوم ==> همون این تن بمیره ی شما میشه

جانمسان  و جانسان ==> هر دو میشه  جونمی
قـادا سی آلیم ==> قـربونت برم
عزیزیمسن ==> عزیزیمی
باشوا دولانیم ==> فدات بشم یـه جورایی

واسه امروزت بسه ;)
پاسخ:
آخی 
چقد ذوق دارم


ممنون
:))
فش هم یادت بدم :))
حرفهای عشقولی؟ :))
پاسخ:
خو اگه لازمه یاد بده
نمی دونم
خخخخخخخخخ
"یه من اولوم سان" رو بلدم
خخخخخخخخخخخخ
آخی یه همسر ترک نداریم حرفای عشقولی بهش بزنیم که
سلام همون سلامه :)

دو سه تا مداحی ترکی بگوش ببین چی ازش متوجه میشی :)

باشه باید یادم بندازی من آلزایمری ام :))
پاسخ:
نشد دیگه
هر روز بیا 10 تا کلمه رو بذار دیه
گونا دارم خوووووووو
اولش احوال پرسی :
خوبی ؟==> یـاخچـی سان؟
چطوری؟ ==> نـِـجَـه سن؟
خوبم ==> یاخچی ام
تو چطوری؟ ==> سن نـِـجـَـه سن
چـه خـبرا؟ ==> نَ خبر ؟

اومممم بعدش چی بگمت :D
پاسخ:
سلام چی؟
بذار چن تا کلمه واست بفرستم :)

اره تـرکی نوحه اش جیگر ادمو میسوزونه همون بهتر که متوجه نمیشی :(
پاسخ:
آموزش دنباله دار باشه ها
با حرکات فتحه و ضمه و اینا...
روزی 10 تا کلمه


یاد می گیرم دیه
ان شاء الله محرم امسال یاد داشته باشم:))
یعنی اگه پسرام از یـه دختر خوششون بیاد دختره جلفه ؟ -_-
پاسخ:
نه دیگه
خانوما دلبریشون مدل دیگه اس
به علایق شما احترام میذارم
اما من تا حالا این مدل مداحی گوش ندادم
مداحی گوش بدم باید باهاش گریه کنم
 بیشترم مداحی تـرکی میگوشم :)

عـره آموزشت میدم :)
شما هر چی خواستی بدونی بیا بپرس بگمت
پاسخ:
خب خودت شرو کن به آموزش 
چه می دونم از چی شرو کنم؟

ترکیا خوووووو همش گریه دارن حیف که متوجه نمیشم چی می خونن
محشرن مداحیای ترکی
شما وب ما رو خوندی ندونستی که ما وایبر ندارندی :))

بـه استادمون توهین نکنه دخترا دوسش دارن :))

جواب کامنتم رو :) میرم نگا کنم
پاسخ:
آهان
توهین کوجا بود
همون دیگه نباس دخترا دوسش بدارن در غیر این صورت جلفه

یادم نبود خووووووووو
خب الان تـرک کم تر شده همه دارن فارسی میحرفن :|
عع مامانت اصالتن  ترکه؟ باباتم؟

بیا خودم کلاس آموزش ترکی میذارم واست :)) همه ترکی حـرف زدن رو دوس دارن ولی خود ترکها فارسی دوس دارن :))

مداحی زوده ها هفته ی دیه اس وقت محرم ،الان آهنگ بگوش :)
پاسخ:
من فقط آهنگایی که مطمئن باشم غنا نیس گوش میدم

متن مداحیش اینا
اصلا گریه دار نیس

می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


کربلا کربلا کربلا اللهم ارزقنا


میدونم آخر میرسه یه روزه کنار تو آروم بگیرم

با چشمای تر یا که توی هیئت یا وسط روضه بمیرم

یادم میاد که مادرم هرشب منو میاوردش میون هیئت

یادم میاد مادر من با اشک می گفت تو رو کشتن تو اوج غربت

کوچیک بودم که مادرم حرز تو گردنم می گرد

وقتی محرم میومد لباس سیاه تنم می کرد

بزرگترای من منو به مجلس تو برده ان

هوامو داشته باش آقا منو به تو سپرده ان


می باره بارون روی سر مجنون توی خیابون رویایی

میلرزه پاهاش بارونیه چشماش میگه خدایی تو آقایی

من مانوسم با حرمت آقا حرم تو والله برام بهشته

انگار دستی اومده و از غیب روی دلم اینجور برات نوشته


واقعا آموزش میدی؟

میگم اگه وایبر داری شماره استادمون بدم برو باهاش بحرف پسر خوبیه :)))))))))

الانه میرم نگا میکنم :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخ

حتما
ایش ایش
پسرک جلف
والا
خخخخخخخخخخخخخ

چیو نگا میکنی؟
بیشتر اورمیه ای ها کـُـرد ان الان :)
سلماس هم رفتم کـُـرد سـُـنی ان بیشترشون

.
خاطره ای که باعث شده وقتی اسمش میاد اعصابم خراب میشه :)
پاسخ:
مامانم میگفت خیلی هاشون کردن
ولی ما با ترکاشون دوست بودیم
مامانم خیلی از تبریز تعریف میکنه...

من تا یه سالگی اونجا بودم
حیف شد حتی یکم ترکی ام بلد نیستم
مامانمم هرچی یاد گرفته بود یادش رفته

من عاشق ترکی حرف زدنم

جات خالی الان دارم یه مداحی گوش میدم که محشره

خواهش :)

هویتم نداری O.o بعد ادرسم نیدی؟ O.o این چطور صفحه ی شخصیه؟ O.o

باش :) صفحه بساز :)

وایبر اینام نداری؟ :))
پاسخ:
خب دختر گل وایبر اینا شماره می خواد:))

اونجا رسالتم یه چیز دیگه اس
خودنویسی ها دلیه...
چشاشو نیگا

راستی جواب سوالاتو برا پست رمزیه گرفتی آیا؟؟؟
عع یعنی شما کـُـردی الان؟؟؟
از سلماس یـه خاطره ی خیلی بد دارم :(

نع یکی واقعا ترکی متوجه نشه بهش حق میدم اما از اینکه ترک باشه و خودشو بزنه به نفهمی بدم میاد
پاسخ:
نه سلماس که کنار ارومیه اس
ترک محسوب میشوم
چه خاطره بدی؟
210 رو بفرست به 20102010  ببین چی چی میاره واست :)



عع جدی؟ والا واسه ما که فرقی نداره :)) دیه عرضی نداریم :))
پاسخ:
ممنون

تو شخصیه هم عکس ندارم حتی
حتی هویت
هر وقت برا خودنویسی ها ساختم بهت میگم
من دانشجویی رو اذیت نمیکنم ،
اما از اینکه یکی تـرک باشه و فارسی حـرف بزنه حرصم میگیره خوشم نمیاد یکی اصالت خودش رو فراموش کنه
اونی هم که گفتم، نوشتم که اونا از شهرهای اطراف میان و تـرکن اما خودشون فارسی حرف میزنن
شما باشی چیکار میکنی؟

پاسخ:
منم ناراحت میشم
ولی حق انتخاب با خودشه بازم

من فکر کردم یه دانشجوی جنوبی یا شمالی یا کرد یا تهرانی باشه

پس شبه ام برطرف شد

من خودم سلماس به دنیا اومدم
واسه من  همراه اوله اما فکر کنم واسه همه شماره ها بشه
پاسخ:
شماره سامانه چنده؟؟؟


خیلی فرقا داره...
واضح بود آیا؟
باش :)

تبریزی ها واقعن خوبن جدی میگم، اما خب دیه بعضی هاش بدن :(

غریب کـُـشی اصن نداریم اتفاقا مهمون نوازیم :)
پاسخ:
اتفاقا من فقط شوما رو دیدم که دانشجوهای بیچاره رو اذیت می کنی
خ نامردی

کاش یه ذره به خوباتون رفته بودین
یـه سامانه اس هر روز حرفهایی از  آیت الله بهجت رو واسم میفرسته راجع به هر چیزی :)
پاسخ:
همراه اول؟
اووووووووو این بعدن کی هست؟ :|

غریب کـُـشی بود منظورت؟
تو هر شهری خوب و بد هست
پاسخ:
یه وقت که یه وقت باشه دیگه

آره دیگه
بعله مام بخاطر وجود دوستای نازنین تبریزی که داریم باور نمینمودیم
که شما خودت اعتراف کردی
این آیت الله گاهی حرفهای خوبی اس مس میکنه منم میفرستم واسه دوستام الان این خوب بود :))

قابلت نداش :))
پاسخ:
کی می فرسته برات؟؟

:))
نیدونم غیرت مـرد چیه شما گفتی بودی توضی میدم :D

عع یعنی ما بدیم؟ :|
پاسخ:
باشه اونو بعدا توضیح میدم :))


نه دیگه من که باور نکرده بودم
ولی خودت تو وبت گفتی...
بیـا یـه جمله ی خوب تقدیمت کنم :))

×اعمال صالح و طاعات الهی آن چــه که مقرب به سوی خـدا است،با آدم می ماند و آدم اینها را از این جا تا روز قیامت ، تا ما بعد قیامت، هر جا که هست، با خودش میبرد. اعمال صالح انسان فانی نمی شود ×
آیت الله بهجت :)
پاسخ:
ممنون
:))
دوست می داشتمش
خوبم شما خوبی؟ احوالت خوبه؟
دانشگاه خوبه؟ درس خوبه ؟ :D

شما فیس نداری؟ :D
پاسخ:
خوبم 
الحمدلله
شایدم عالی

خوب
فعلا حال اساتید گرام و میگیریم:))

چطور؟
شما راجع به دو مورد باید به ما توضی بدی :))
1. غیرت یـه مـرد (پستی که گذاشته بودم :)) )
2. راجع به ترک ها چی شنیدی؟ O.o
پاسخ:
1. غیرت مرد چی چیه؟

2. یکی از کمتریناش اینه که تو تبریز دوستان لطف می کنن غریب کشی می کنناز مسافر گرفته تا در راه مانده تا...
عع :))


علیک سلام :))
پاسخ:
ها؟

خوبی شوما؟
هستم و تشریف دارم بفرما :)
پاسخ:
بله بله
غرض اظهار وجود بود

سلام:))
پ ن پ دست منه :D

برو جلو در خونه ارباب داد و هوار کن بگو منو هم بطلب نطلبی باهات قهرم دعوتت میکنه B-)
پاسخ:
آقا خودش می دونه من قهر کنم خودم کله پا میشم:)
یعنی نمیری الان شما؟
پاسخ:
فعلا منتظریم بطلبن
والا
مگه دسته منه؟؟؟
خوش به حالتون
راهی کربلا شدید یادمنم باشید
ممنون
پاسخ:
:))
اگه شدم چشم:))
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ خادمة الشهدا
کنار قدم های جابر
سوی نینوا رهسپاریم
ستون های این جاده را ما
به شوق حـــــــــــــــــرم میشماریم...

خوش ب سعادتتون...
برای ماهم دعاکنید...
یاعلی
پاسخ:
خیلی زیباس
خدا عاقبت بخیر کنه برادر مطیعی رو...

حاجت روا
شمام برا ما دعا کنید...

علی یارتون
۲۴ مهر ۹۳ ، ۱۱:۲۹ فیروزه ای
مشکل پول نیست. رزمنده هم هستید و مشکل داعش هم نیست. پس مشکل چیه؟ چیزی به ذهنم نمیرسه دیگه
پاسخ:
بماند...
دعا کنید دعااااااااا
:))

عاره دیگه تو شرایط فعلی جز من و ساره و شما کی مشکل داره برا رفتن :)

+ به امید خدا 

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ان شاءالله هر سه باهم
taj bibi shah mibakhshe, vazir na. Khob chera yeki bere?ishalla harki arezoo dare bere, hameeeeee.
پاسخ:
ان شاء الله
من اینجا حرفی ندارم
تاج بی بی با تو هست

منم نمی ذارن ولی می رم خاک تو سر داعش اینا دیگه دس بعثی ها رو هم بستن 

یکی از ما سه نفر باس بره دعا کنید من باشم :( مستحق ترم 

پاسخ:
ان شاء الله
من و ساره و خودتو میگی؟
خدا کنه هر سه تا رو بطلبن
:)

من قضیم نه پول هست نه داعش
یه چیز دیگه است
هعیییییییییییییی
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۸ انسان نیازمند
اینجام ثبت نام میکنی
یا برا سالای بعد
پاسخ:
فعلا اینجا ثبت نام نمی کنم تا ببینم اسمم تو اصلیا میاد یا نه...
فعلا راضیشون کنم همینجا اگه اسمم در اومد برم...
یه دفعه گفتن الان نروووووووووووووووو............
دعا کنید دیگه دعا
۲۳ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۳ فیروزه ای
:)
:)
:)
:)
:)
:)
:)
امسال منو میفرستید کربلاهاااااااااا :) ایشالا
پاسخ:
ان شاء الله
به حق خودشون قسمتت شه
این پست رو دقیقا به خاطر فیروزه ای مهلبون گذاشدم...

دعا کنید منم برم
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی