خودنویسی ها

خودنویسی ها

اینجا پیله کرم ابریشمی ست که؛
هوای پروانه شدن در سر دارد
و
شهادت آغاز پروانه بودن است
من
یک
بچه مذهبی ام؛
و
امروز تولد امام رضا(ع) ست.


+حالا که آخر های محرم است؛
این عکس را می گذارم
به آن امید که اربعین؛
این پاهای پیاده به کربلا رسیده باشند...



+اویِ من ها و منِ او ها و بویِ باران ها
را دسته بندی کردم تا راحت تر بخوانی شان
باشد ان شاءالله باهم برای رسیدن به خدا
رمز دار اند و رمز فقط به روشن های آشنا داده می شود...

پیام های کوتاه
  • ۶ فروردين ۹۴ , ۱۲:۱۴
    آیکن
  • ۲۸ اسفند ۹۳ , ۱۷:۵۳
    آیکن
  • ۲۱ اسفند ۹۳ , ۱۳:۰۶
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۹:۵۰
    آیکن
  • ۱۶ اسفند ۹۳ , ۱۴:۲۴
    آیکن
  • ۱۳ اسفند ۹۳ , ۲۲:۰۲
    روضه
آخرین نظرات

مژده ----- مژده

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۱ ب.ظ

ثبت نام پیاده روی کربلا


              تا 16 مهر تمدید شد...


جا مانده ها بشتابید

:))



+توضیحات قبلا تو این پست اومده: کلیک

 + راستی کسی میدونه چرا بلاگ نمیذاره امروز پست بذارم؟

میگه 10 تا رو استفاده کردی :(( 

نظرات  (۱۸)

سلام نیستی مهمونی دیشب خوب پیش رفت؟؟
پاسخ:
تا امروزم ادامه داشت...
جای شما خالی:))
سلامـــــ
خونه ی جدید مبـــارک
پاسخ:
سلام
ممنون
نا پیدایی شما
خوش میگذره؟
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۷ مهندس بهشت
برای اربعین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
بله
اینجا چقد سخته :|
پاسخ:
خوبه که
انقدام سخت نی
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ بنای با ثوات

سلام خوش اومدین...:))
پاسخ:
سلام
ممنون :)))
کو کادوهاتون؟
پاک باخته عزیز دیفالت بلاگ این هست که هر روز هر کاربر فقط 10 تا پست بذاره شما سهمیه امروزت رو استفاده کردی نمی تونی
برا اینکه بیشتر از 10 تا پست بذاری باید یه سری امکانات رو خریداری کنی همین
پاسخ:
دقیقا چون 10 تا رو استفاده نکردم دارم سوال میکنم
بلاگ خیلی گیج تشریف داره ها

عمرا به بلاگ پول بدم
بلاگ محدودیت تعداد پست داره در هر روز بیشتر از ده تا مطلب نمی تونی بذاری. اگر بخوای بیشتر پست داشته باشی باید یه هزینه ای رو پرداخت کنی:)
پاسخ:
خب 10 تامو دیشب بعد 12 نمی داد
الان درس شده
هزینه؟
چی؟
ها؟
من؟
کیم؟
اینجا کوجاس؟
تو بلاگ هر روز فقط می تونی 10تا پست بذاری سهمیه ات لابد تموم شده اگه میخوای بیشتر پست بذاری برو تو قسمت امکانات اختیاری بسته بخر....

پاسخ:
میدوووووووووووووووووووونم
مییییییییییییییییییییییییییدونم
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۳ میزبان(لعنت الله علیه)
نمیاد لامصب 
پاسخ:
آقا دعوت نامه بفرستم؟
عع حیف شد :(
ننم نمیذاره میگه دختر مجرد کجا :((
الان میخوام خودمو خفه کنم :| :((
پاسخ:
میتونی این کارو انجام بدی
میطلبه آقا ان شاءالله
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۵۲ انسان نیازمند


+شب خوش
پاسخ:
خوش
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۸ انسان نیازمند
۱۰تارو میگم.
من دوست دارم خارج شم عکسمم باشه
والا
این چه بلاگیه!

پاسخ:
اونو خودت باید اختراع کنی خوووووووووووووو
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۴۳ انسان نیازمند
اوووووووومد
اینطوری بده. من همش خارج میشم بعد بلاگ دوستانو میبینم
هنوز درست نشد
برم دعوا
پاسخ:
خب درست شدن نداره
خارج شی نمیاد کلا باهوش
سیستم نمیشناستت

+شب خوش
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۷ انسان نیازمند
نخیر من کاری نکردم
اصلا تو بعضی بلاگا میاد تو بعضی نه
نمدونم چرا
پاسخ:
چون خارج شدی از وبلاگ خودت
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۳۰ انسان نیازمند
نخیر از طرف شما این اتفاق میافته نه من
 بذارش.دوسش دارم
درست شد ۱۰ تا؟
پاسخ:
واااااااا
اون عکس بچه رو خودت برداشتی به من چه؟
نه نشد
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۲۴ انسان نیازمند
ماکه عادت داریم
تو زودتر از اینا میخوابیدی
خخخخخ
پاسخ:
عکستو برداشتی باز
آره با چشای باز خوابم
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۸ انسان نیازمند
نیستم
سلامت باشی
پاسخ:
هستی
از وقت خوابت گذشته شدید
۰۹ مهر ۹۳ ، ۰۲:۱۵ انسان نیازمند
نمیدونم
من از این مشکلا نداشتم
پاسخ:
خسته نباشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی